Paramaribo

10 augustus 2014 - Paramaribo, Suriname

09-08-2014

Het voelt als thuis komen. Het heerlijke Eco Resort. We blijven de rest van de vakantie hier. Er komen nog een paar leuke trips maar hoeven niet meer steeds ons hele hebben en houden op te pakken. In het hotel liggen zelfs nog schone kleren. Ons geluk kan niet op. Het is hier in Paramaribo een heksenketel. Of beter: een indianenketel. We hadden het kunnen weten, de indianen hebben hun nationale feestdag. Het Palmentuin is vol Indianen, waarvan er velen traditioneel gekleed zijn. Het is een vrolijke bende vol kraampjes en zingende mensen. Een groep staat op het podium en zingt ongelooflijk vals. Een rappende indiaan is ook wel wennen. Eindelijk kunnen we gaan zitten bij Zus en zo. Als daar ook een indianengroep komt optreden zijn wij het monotone gezang wel zat en haken af. Even rust.

1. Lian Lohuis:
    10 augustus 2014
    Dat klinkt best luxe, dat resort.
    Heb het goed die laatste dagen.
  2. Pa & Ma Kruserbrink:
    10 augustus 2014
    Geniet nog maar een paar dagen van wat Paramaribo te bieden
    heeft. [want de vakantie is snel voorbij]
  3. Roelof en Hilda:
    10 augustus 2014
    Nou, nou, wat een belevenissen. Nu eindelijk echt even relaxen? Doen wij al twee weken, maar ja, dit is ook een andere wereld. Twee zaken doen hier echter niet onder voor Suriname: de temperatuur en de ongelooflijke plensbuien... Geniet er nog even van! Groeten uit Pilion, Hilda en Roelof
  4. Jolanda Hilbrands:
    10 augustus 2014
    Wat een mooi plekje hadden jullie op Galibi, uitzicht op strand, palmen en zee. Dat was heel wat beter dan waar ik had gezeten.Wat lekker dat jullie niet meer hoeven te verkassen en de laatste dagen lekker in jullie hotel kunnen slapen. Wat wordt de luxe dan weer gewaardeerd na enkele dagen "afzien". Ik hoop dat jullie nog een paar mooie tripjes maken en lekker genieten van de gezellige drukte in Paramaribo.
    Groetjes Jolanda en oh ja wij hebben hier ook heerlijke plensbuien en het lijkt of de zomer hier langzaam ten einde loopt.