nog even

30 juli 2014 - La Simplicite, Suriname

We vertrekken nu naar Brownsberg. De spinnen hebben we niet meer gezien, we kwamen in een tropische regenbui terecht. @opa en oma Lennips: de kinderen mogen niet zonder gids van het terrein af. We gaan, doei

1. Jacqueline:
    31 juli 2014
    Leuk om zo mee te lezen zeg! En brrr...al die griezels, was aan mij ook niet besteed! We horen de oerwoudverhalen wel weer....ben benieuwd! Mooi om de foto's te zien zo heb je een beetje beeld van wat jullie daar doen en beleven! groetjes vanaf de pinksterbloem
  2. Jolanda Hilbrands:
    31 juli 2014
    Eindelijk een kakkerlak, dat hoort er bij!!!! Hopelijk hebben jullie ook grote spinnen gespot. Ik zie dat de boot nog steeds niet geborgen is. Ach hoort bij het landschappelijk schoon, moet je maar denken. Ik hoop dat jullie straks veel brulapen krijgen te zien, de mooie gifkikkers en natuurlijk die liefelijke grote zwarte harige spinnen. Veel plezier op Brownsberg!!
    Groetjes Jolanda
  3. Jan en Frony:
    5 augustus 2014
    Wie weet wat jullie deze dagen allemaal nog meer voor spannende, enge dieren zullen ontmoeten?! Wij kinken er al weer naar uit om het te lezen. Heel veel plezier op dit spannende stuk van jullie reis. Ben wel benieuwd waar jullie dan overnachten? Lieve groetjes Jan en Frony