Overbridge

28 juli 2014 - La Simplicite, Suriname

Eindelijk zit ik in een luie stoel een kop thee te drinken. We zijn in een heus resort beland.Ik zit languit in een luie stoel in de schaduw van de veranda. Onze lodge staat op palen. Uitzicht: kokospalmen, meters hoge ficussen en een hoop andere vreemdsoortige bomen waar ik de naam niet van ken. Vogelaars zijn jaloers op mij, er vliegt van alles voorbij en soms komt er eentje op de veranda kijken. Dat er ook van alles rond vliegt wat zoemt neem ik er maar bij. Het zou hier ook niet meer zo luxe zijn maar we zijn van alle gemakken voorzien. Hajo wilde zwemmen, dat werd pootje baden, het is eb, even niet bij stil gestaan dat dit hier is. We zijn hier trouwens met de bus en de boot gekomen. De boot vertrok vanaf Domburg, 2,5 uur varen over de Surinamerivier. Bij aankomst gingen we lunchen, 13.00 uur aangekomen, om 15.30 uur waren we klaar. Need I say more? Voor Jolanda: we hebben nog geen djogo gehad, wel Parbo. En voor mijn ouders: de taal die ze hier spreken heet sranantongo, geen papiamento.

1. Madelon:
    29 juli 2014
    Hallo Harjetta en rest :-) wat ontzettend leuk om jullie zo een beetje te volgen! Leuk die verhalen en foto's! Wat moet het bijzonder zijn, samen zo'n mooie reis te maken! Geniet er van samen! Liefs Madelon
  2. Pa & Ma Kruserbrink:
    29 juli 2014
    Het begint nu echt op vacantie te lijken,veel plezier
  3. Jolanda Hilbrands:
    29 juli 2014
    Lieve schatten jullie maken mij lichtelijk jaloers met de mooie foto's en de verhalen tot nu toe. Maar het is jullie van harte gegund!!!!! Dit is genieten met een grote G!!! En jullie djogo zal nog wel komen(= een ltr parbo!!)
    Groetjes vanuit het verre Hoogeveen.
  4. Jan en Frony:
    29 juli 2014
    Zo wat een prachtige verhalen al! Het lijkt mij een geweldige belevenis voor jullie alle 4! Geniet en ik zie uit naar de volgende verhalen. Lieve groetjes Jan en Frony voor jullie allemaal.